YOUR'S STALKER
My Brother Friends (Makkah Story)

Saturday 2 November 2013 @ 10:49 | 0 Comment [s]


Heyyo , assalamualaikum . SORRY  , sebab dah lama tak update blog . Dah bersawang dah aku punya blog ni haa , tadi aku baru je lepas stalk lappy aku . Pastu , terjumpa folder MAKKAH . ada gambar dalam tu , banyak sangat ~ then  aku terjumpa gambar kawan adik aku . Ini faiz namanya , budak perak , dia tua dua tahun daripada aku . haha , hensemkan ? hehe , crush crush ! haha , takdolah . dia pun entah nak entah tidak dekat aku yang terencat ni . dekat sana kitorang tak pernah tegur pun , setakat ‘ jeling-jeling manja ala-ala cerita tamil’ tu je . sampai dekat Malaysia barulah aku dengar dia tegur aku . masa tu aku tengah angkat air zam-zam . haa , yelahh . YANG BESAR GEDABAK TU . dia tanya aku “larat ke angkat tu ?” uishh , tokojot den dongar dio cakap kek den . berbunga sat kat dalam hati nehh . huhuhuuuu , gedikkan aku . aku just senyum je , mana taknya . dah terkedu mamat hensem tegur aku . kihkihkih . pastu dia cakap kat adik aku “kamu tolonglah akak kamu tu” . korang nak tahu adik aku reply apa ? dia cakap cenni “biarkan je dia , dia daah biasa buat kerja macam tu” ehhh , sapa punya adik ni ? bukan aku punya ni ~ tak gunaa , aku bagi jelingan yang paling mencairkan hati bagi sesiapa yang memandangnya dekat adik aku . malu dah satu hal , menyakitkan hati tu lagi satu hal . si Faiz ni menyingai je kerja dia . nasib baik kau hensem , haha . bolehlah melting kejap tengok kau senyum , terubat rasa sakit hati ni


Okayy , here we go to the another part . Ini pulak Razak namanya . Sebaya dengan Faiz . Hensemlah jugak . Muka dia ada iras-iras ‘MAT SALEH’ sikit . Dia sama macam aku , Orang Nogori . Tapi ,aku tak tahu dia stay dekat area mana sebab adik aku tak banyak cerita pasal dia . Haaa , dekat sini aku ada cerita kelakar  . One day tu , adik aku duduk dekat depan lift . Pastu , tiba-tiba ada orang ketuk kepala dia dari belakang . Dia dengar orang tu membebel . “ehh , ajak . ekau tak poie sombayang yo ?” adik aku pun tolehlah belakang nak tengok siapakah gerangan manusia yang mengetuk kepala dan berbicara dengan dia tadi . rupa-rupanya nenek Razak . Nenek tu pun cakap “ehh cu , maaflah yo .
Salah orang pulak pikir Razak tadi , hehe” adik aku pun menyengih , dalam hati baru nak marah  tadi . haha , nenek nenek . Pastu lagi satu cerita berlaku dekat room Razak . Masa tu dia demam , adik aku dengan Faiz pergilah melawat aka menziarahi Razak . Baguskan diorang ? Dekat sana diorang tak boleh berenggang langsung . Terutama adik aku dengan si Faiz tu . Okay , sambung balik cerita tadi . pastu , kebetulan nenek Razak tengah membebel dekat Razak .  Adik aku dengan si Faiz ni pasang telinga jelah , menadah tazkirah percuma sewaktu melawat orang sakit . Itu kira okay lagilah , adik aku cerita cenni  . While nenek Razak tengah membebel dekat Razak , nenek tu tak habis-habis pandang dia dengan Faiz . then , aku cakaplah dekat adik aku “ Maybe , korang terlalu attractive kot . tulah sebabnya nenek tu tak lepas pandang dekat korang , haha .”  So , perkenalkan inilah dia Razak SORRY , gambar razak tak berapa nak clear . adik aku kena parkinson time snap gambar Razak . Haha




tengok tu , dekat tangan Razak . KOMIK LAWAK KAMPUS , BRO ! Haha , sempat lagi tu ~

Next story pasal  Azizul , aku tak tahu apa nama sebenar dia . Adik aku kata nama dia zizul then adik aku kata lagi dia tipu je . So , sampai sekarang aku tak tahu apa nama budak ni . Aku tak banyak cerita pasal dia , tapi satu yang aku tahu ALLUGHAH ALA’RABIAH dia power ! 



Nampak tak orang yang pakai jubah putih dekat belaknag tu ? Kemain bagus lagi dia posing kan ? Sajalah tu nak interframe sekali . Famous diaa . Semua pertemuan di atas bermula masa diorang dekat Makkah , before diorang jumpa dekat Makkah diorang semua tak kenal each other . Takdir diorang berjumpa dan mulakan persahabatan dekat sanakan . Aku harap sangat diorang akan jumpa balik , ONE DAY , InshaAllah .
KERANA ALLAH KITA BERTEMU DAN KERANA ALLAH KITA BERPISAH . 

For those yang kenal dengan diorang ni , kalau boleh inform dekat diorang yang Zizan tengah mencari diorang , Thanks . Assalamualaikum ^^ have a nice day






| Newer Post
The Disclaimer


heyyo and assalamualaikum viyewwers
kalau hangg ghajin maii fo.ol.lo.ow ceqq nahh ? have a nice day and enjoy your reading yaww ^__^


Navigations!

Diary About Stuff Site


Footprint here!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : QN

Best View at GOOGLE CHROME!