YOUR'S STALKER
GEMPAR : Fifiana Mohd Nor nak masuk AF !

Saturday 2 November 2013 @ 20:55 | 0 Comment [s]

YOO ! Whatsupp there ? Jyeah , I'm back yoow ! ASSALAMUALAIKUM dan Salam Sejahtera . Nampak tajuk di atas ? Yaa , itulah dia topik yang aku nak bincangkan dalam entri aku kali ni . Haha . Macam mana eah nak mulakan cerita ? Hmm , emm , errrrr . Aisyh , susahlah ! aku terus masuk cerita jelah eah ? Ngam kan ? Okay , Good !

ceritanya begini ya rambelieyy ,

*while tengah melepak depan televisyen , nampak iklan AF

me : weyy , aku nak masuk AF ahh . Ngehehehe *tersengih macam kerang busuk

Ain : Masuklah , aku sokong kau . Nanti aku bawa bina , duduk dekat tempat penonton , sokong kau . LIFI ! LIFI ! *buat-buat angkat bina

me : Ahh , kalau kau datang aku tak mengaku kawan ! Haha  *evil laugh , macam atok kepala besar dalam cerita ninja boy tu . Aku tak ingat apa namanya , Sumozai ke apa entah namanya natang beruk tu . Arghhh , aku tak ingatlah .

Hada : Okay , nanti kitorang Afundi 20 untuk kau , kan Ain kan ?

Ain : *angguk angguk

me : haha , undi tau undi ! Pastikan setiap minggu korang undi aku .

Hada : haa , ye ye . Kau pun pastikan setiap minggu bank in kan kitorang duit

me : . . . *dalam hati (siaa punya sepupu )

Hada : Ehh , jangan masuklah !

me : Asal pulak ?

Ain : A'ah , Asal pulak ?

Hada : Kang kau kena kecam lagi macam kau Form 3 dulu karang , kau tak ingat ?

me & Ain : . . .

jeng jeng jeng , So . the end of the story korang semua tunggu jelah dekat depan televisyen tu ye . Tengok aku masuk ke tarak masuk itu realiti show aaaa . Haha , just wait and see ~

Yang kisah apa aku masa Form 3 tu , I'm sorry . Aku tak boleh cerita dekat korang , benda dah lama jadi . Tak payah nak ungkit balik :) keep smile and stay calm with me . Bye , Assalamualaikum ^__^



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


heyyo and assalamualaikum viyewwers
kalau hangg ghajin maii fo.ol.lo.ow ceqq nahh ? have a nice day and enjoy your reading yaww ^__^


Navigations!

Diary About Stuff Site


Footprint here!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : QN

Best View at GOOGLE CHROME!