YOUR'S STALKER
bicara tentang Hati

Saturday 9 November 2013 @ 23:39 | 0 Comment [s]

Engkau ! Apa tujuan kau datang sini ? Nak menghancurkan hidup aku ? Bro , kenapa engkau kenalkan aku dekat dia ? Engkau pernah tengokkan macam mana aku merana dulu ? Engkau pernah tengok macam mana perubahan drastik aku dulu ? Engkau pernah tengokkan ? Pernahkan ?!

Hati ni , penat ! Penat sangat . Kau tak pernah tahu . Aku tahu , ni bukan salah kau . Engkau tak tahu apa-apa pasal aku . Tapi , aku tetap nak salahkan kau . Aku nak salahkan kau sebab engkau yang datang mencari aku yang masa tu aku tengah memuja , mengagung-agungkan engkau . Engkau tak tahu .

Aku tahu ni semua salah aku jugak . Berkata -kata tanpa menghiraukan perasaan orang lain . Seolah-olah aku langsung tak menghiraukan hati dan perasaan kau kan ? Tapi , Ego . Ego aku yang buat aku jadi macam tu . Tapi , engkau tak boleh nak salahkan aku sorang je . Engkau pun ego jugak . Aku pernah mintak maaf dekat kau kan ? Tapi , Engkau buat endah tak endah . Langsung tak layan aku . Aku tahu apa yang aku buat tu memang tak boleh di maafkan . Sebab benda tu mungkin memalukan kau . Tapi , that's is how the way I give an advise to someone that I LOVE .Yang pasal aku abaikan engkau dekat term , aku mintak maaf sangat ! For your information , aku ni pemalu . Aku tak pernah tegur budak lelaki , even classmate aku . Tak percaya ? It's up to you !

Terpulanglah , penat dah aku nak tunggu engkau  muncul balik dalam hidup aku . Dulu aku takut kalau aku hilang kawan yang macam kau . Tapi , sekarang aku dah redha . Allah lebih tahu siapa yang layak untuk hidup dengan aku dan aturan yang Allah aturkan untuk hamba-Nya semuanya sempurna .

Assalamualaikum , A.C (Olive Oyl's husband)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


heyyo and assalamualaikum viyewwers
kalau hangg ghajin maii fo.ol.lo.ow ceqq nahh ? have a nice day and enjoy your reading yaww ^__^


Navigations!

Diary About Stuff Site


Footprint here!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : QN

Best View at GOOGLE CHROME!